Önkormányzat

5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124.
5501 Gyomaendrőd, Pf.: 3
Telefon: +36-66-386-122
Fax: +36-66-283-288
Email: onkormanyzat@gyomaendrod.hu

Letölthető telefonkönyv
Városházi dolgozók
Ügyfélfogadási idő
KCR - Hirdetmények
Tovább a KCR Hirdetmények oldalra
Bejelentkezés
Regisztrált felhasználók itt jelentkezhetnek be. Ha még nincs regisztrálva megteheti itt.
Azonosító:
Jelszó:
Pályázatfigyelő
Sikeres pályázást
Impresszum
Kiadó
Gyomaendrőd Város Önkormányzata


Kapcsolatfelvétel
onkormanyzat@gyomaendrod.hu

Kiadásért felelős
Toldi Balázs polgármester
polgarmester@gyomaendrod.hu

Szerkesztők
Megyeri László aljegyző
aljegyzo@gyomaendrod.hu
Pap Gábor rendszergazda
rendszergazda@gyomaendrod.hu


Ajánlott böngésző


Partnerek
Támogató


Fejlesztő

Server hosting

Polgármesteri Hivatal közzétételi listája

1. I. Szervezeti, személyzeti adatok.

1.1. Kapcsolat, szervezet, vezetõk

I. Közzétételi egység: Elérhetőségi adatok
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. Hivatalos név (teljes név)
Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal
2. Székhely

5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124.


Gyomaendrőd Városháza nagyobb térképen való megjelenítése
3. Postacím (postafiók szerinti címe, ha van)
5501 Gyomaendrőd, Pf.: 3.
4. Telefonszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölõ számmal)
+36-66-386-122
5. Faxszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölõ számmal)
+36-66-283-288
6. Központi elektronikus levélcím
ugyintezes@pmhiv.gyomaendrod.hu
7. A honlap URL-je
www.gyomaendrod.hu
8. Ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetõsége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme)
Adó Osztály
Tel: +36-66-521-603
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: ado@gyomaendrod.hu

Pénzügyi Osztály:
Tel: +36-66-521-604
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: penzugy@gyomaendrod.hu

Településfejlesztési Osztály
Tel: +36-66-581‐235
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: fejlesztes@gyomaendrod.hu

Közigazgatási Osztály:
Tel: +36-66-521-602
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: hatosag@gyomaendrod.hu

Városüzemeltető Osztály:
Tel: +36-66-521-605
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: varosuzem@gyomaendrod.hu
9. Az ügyfélszolgálati vagy közönségkapcsolati vezető neve
Adó Osztály
Enyedi László osztályvezető
Tel: +36-66-521-603
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: ado@gyomaendrod.hu

Pénzügyi Osztály:
Szilágyiné Bácsi Gabriella osztályvezető
Tel: +36-66-521-604
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: penzugy@gyomaendrod.hu

Településfejlesztési Osztály
Petényi Roland osztályvezető
Tel: +36-66-581‐235
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: fejlesztes@gyomaendrod.hu

Közigazgatási Osztály:
Keresztesné Jáksó Éva osztályvezető
Tel: +36-66-521-602
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: kozigazgatas@gyomaendrod.hu

Városüzemeltető Osztály:
Pardi László osztályvezető
Tel: +36-66-521-605
Fax: +36-66-581-231
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: varosuzem@gyomaendrod.hu

További elérhetőségek
10. Az ügyfélfogadás rendje
Ügyfélfogadási idő
II. Közzétételi egység: A szervezeti struktúra
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A szervezeti struktúra ábrája (a szervezeti egységek és vezetőik megnevezésével)
Önkormányzat felépítésének szervezeti ábrája

Toldi Balázs polgármester
Dr. Uhrin Anna jegyző
Megyeri László aljegyző

Adó Osztály
Enyedi László osztályvezető

Pénzügyi Osztály:
Szilágyiné Bácsi Gabriella osztályvezető

Településfejlesztési Osztály
Petényi Roland

Közigazgatási Osztály:
Keresztesné Jáksó Éva osztályvezető

Városüzemeltető Osztály:
Pardi László osztályvezető

Hunyai Kirendeltség:
Kulik Edit Irén kirendeltség vezető

Csárdaszállási Kirendeltség:
Harmatiné Beinschródt Mária kirendeltség vezető
III. Közzétételi egység: A szerv vezetői
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A szerv vezetõjének, vezetõinek, valamint testületi szerv esetén a testületi tagok neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetõsége (telefon, telefax, postacím, elektronikus levélcím)
Önkormányzati tisztségviselők (polgármester, alpolgármester) és a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal vezetői (jegyző, aljegyző)
2. A szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége (telefon, telefax, postacím, elektronikus levélcím)
Adó Osztály
Tel: +36-66-521-603
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: ado@gyomaendrod.hu

Pénzügyi Osztály:
Tel: +36-66-521-604
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: penzugy@gyomaendrod.hu

Településfejlesztési Osztály:
Tel: +36-66-521-602
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: fejlesztes@gyomaendrod.hu

Közigazgatási Osztály:
Tel: +36-66-521-602
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: kozigazgatas@gyomaendrod.hu

Városüzemeltető Osztály:
Tel: +36-66-521-605
Fax: +36-66-283-288
Postacím: 5500 Gyomaendrőd, Pf. 3.
Email: varosuzem@gyomaendrod.hu

1.2. A felügyelt költségvetési szervek

I. Közzétételi egység: A szerv alárendeltségében működő szervek
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, postacím, elektronikus levélcím)
Gyomaendrőd-Csárdaszállás-Hunya Kistérségi Óvoda
5500 Gyomaendrőd, Kossuth Lajos út 7.

Telefon:
+36-66-386-610
Fax:

Postai cím:
5500 Gyomaendrőd, Kossuth Lajos út 7.
Elektronikus levélcím:
gycshkistersegiovoda@gmail.com

Határ Győző Városi Könyvtár
5500 Gyomaendrőd, Kossuth Lajos út 50.

Telefon:
+36-66-282-598
Fax:
+36-66-282-598
Levélcím:
5500 Gyomaendrőd, Kossuth Lajos út 50.
Eelektronikus levélcím
varosi.konyvtar@gyomaendrod.hu

Közművelődési - Közgyűjteményi és Szolgáltató Intézmény
5500 Gyomaendrőd, Kossuth Lajos út 9.

Telefon:
+36-66-283-524
Fax:
+36-66-283-524
Levélcím:
5500 Gyomaendrőd, Kossuth Lajos út 9.
Elektronikus levélcím:
katonamuvhaz@freemail.hu

Térségi Szociális Gondozási Központ Gyomaendrőd-Csárdaszállás-Hunya
5500 Gyomaendrőd, Mirhóháti utca 1-5.

Telefon:
+36-66-386-991
Postai cím:
5500 Gyomaendrőd, Mirhóháti utca 1-5.
Elektronikus levélcím:
gondozasikp@gyomaendrod.hu

Városi Egészségügyi Intézmény
5500 Gyomaendrőd, Hősök útja 57 .

Telefon:
+36-66-581-190
Postai cím:
5500 Gyomaendrőd, Hősök útja 57 .
Elektronikus levélcím:
szakrendelo@gyomaendrod.hu
2. A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek honlapjának URL-je
Gyomaendrőd-Csárdaszállás-Hunya Kistérségi Óvoda

Városi Alapfokú Művészetoktatási Intézmény

Határ Győző Városi Könyvtár
www.hgyvk.hu

Közművelődési - Közgyűjteményi és Szolgáltató Intézmény

Térségi Szociális Gondozási Központ Gyomaenmdrőd-Csárdaszállás-Hunya

Városi Egészségügyi Intézmény
3. A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme),
ügyfélfogadásának rendje
Lásd az 1. pontot

1.3. Gazdálkodó szervezetek

I. Közzétételi egység: A szerv tulajdonában álló gazdálkodó szervezetek
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. Azon gazdálkodó szervezetek neve, székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), amelyek a közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában állnak, illetve amelyek felett közvetlen irányítással rendelkezik
Nincs
2. A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetek tevékenységi körének leírása
Nincs
3. A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetek képviselőjének neve
Nincs
4. A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetekben a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke
Nincs

1.4. Közalapítványok

I. Közzétételi egység: A szerv által alapított közalapítványok
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. Azon közalapítványok neve, amelyeket a közfeladatot ellátó szerv alapított, amelyek alapítói jogát ő gyakorolja
Nincs
2. A fentiek szerinti közalapítványok székhelye
Nincs
3. A fentiek szerinti közalapítványok kezelő szerve tagjainak felsorolása
Nincs

1.5. Lapok

I. Közzétételi egység: Lapok
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve
Nincs
2. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok szerkesztőségének és kiadójának neve és elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím)
Nincs
3. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok főszerkesztőjének a neve
Nincs

1.6. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenõrzést gyakorló szerv

I. Közzétételi egység: Törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntéseinek tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), honlapjának címe
Békés Megyei Kormányhivatal

Kormánymegbízott: Erdős Norbert

Főigazgató: Blaskovits Péter
Igazgató: dr. Onody Gyula

5600 Békéscsaba, József Attila u. 2-4.
Tel.:+36-66-622-000
Fax: +36-66-622-001
Email: vezeto@bekeskh.hu
Honlap: www.bekeskh.hu/
2. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntéseinek tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje
5600 Békéscsaba, József Attila u. 2-4.
Tel.:+36-66-622-000
Fax: +36-66-622-001
Email: vezeto@bekeskh.hu
Honlap: www.bekeskh.hu/

1.7. Költségvetési szervek

Költségvetési szervek
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, működési engedélye
Nincs
2. A költségvetési szerv vezetője, honlapjának elérhetősége
Nincs

2. Tevékenyégre, működésre vonatkozó adatok

I. Közzétételi egység: A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege
A Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata.
2. Az országos illetékességű szervek, valamint a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató szövege magyar és
angol nyelven
Nem országos illetőségű
3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatainak felsorolása és részletes leírása
Lásd a települési önkormányzat közzétételi listáiban
II. Közzétételi egység: A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése
Kattintson ide a cella szerkesztéséhez!
2. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástíposonként a hatáskörrel rendelkező, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv
illetékességi területe
 
3. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok felsorolása
 
4. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárási illetékek, igazgatási szolgáltatási díjak összege
 
5. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az alapvető eljárási szabályok, ezek magyarázata, az ügyintézést segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás
 
6. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárást megindító irat benyújtására szolgáló postacím (postafiók szerinti cím, ha van), ügyfélfogadási vagy közönségkapcsolati cím és nyitvatartási idő
 
7. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárást megindító irat benyújtására, elintézésére, fellebbezésére nyitva álló határidő
 
8. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben használt formanyomtatványok listája
 
9. Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás
 
10. Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről
 
III. Közzétételi egység: Közszolgáltatások
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése
Kattintson ide a cella szerkesztéséhez!
2. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások tartalmának leírása
 
3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások igénybevételének rendjére vonatkozó tájékoztatás
 
4. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások díjának és az abból adott kedvezmények mértéke
 
IV. Közzétételi egység: A szerv nyilvántartásai
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv által saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltetlen kérdőív) jegyzéke
Kattintson ide a cella szerkesztéséhez!
2. A közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái
 
3. A közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módja
 
4. A közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatokról való másolatkészítés költségei
 
V. Közzétételi egység: Nyilvános kiadványok
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címei
Kattintson ide a cella szerkesztéséhez!
2. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványai témájának leírása
 
3. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványaihoz való hozzáférés módja
 
4. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványaiért fizetendő költségtérítés mértéke vagy az ingyenesség ténye
 
VI. Közzétételi egység: Döntéshozatal, ülések
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A testületi szerv döntései előkészítésének rendje
A Képviselő-testületi ülés előkészítése (lásd: A Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 12/2013. (V. 10.) önkormányzati rendelet 11 - 15. §)

Az ülések előkészítésének szervezési, folyamatvezérlési és műszaki részletszabályai (lásd: A Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata 4. melléklete).
2. A testületi szerv döntéseiben való állampolgári közreműködés (véleményezés) módja (erre szolgáló postai, illetve elektronikus levélcím)
A Képviselő-testületi ülés előkészítése (lásd: A Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 12/2013. (V. 10.) önkormányzati rendelet 11 - 15. §)

Postacím:
Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Titkársága
5501 Gyomaendrőd, Pf: 3

Elektronikus levélcím:
onkormanyzat@gyomaendrod.hu
3. A testületi szerv döntéshozatalának eljárási szabályai
A Képviselő-testületi ülés előkészítése (lásd: A Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 12/2013. (V. 10.) önkormányzati rendelet 13 - 22. §)
4. A testületi szerv ülésének helye (irányítószám, város, utca, házszám)
Városháza
Tanácsterem (Képviselő-testület)
Tanácsterem (bizottságok)
5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124.
5. A testületi szerv megtartott üléseinek ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel), valamint nyilvánossága, üléseinek jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói
Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testületének ülései és jegyzőkönyvei
6. A testületi szerv tervezett üléseinek ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel), valamint nyilvánossága

Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testületének és bizottságainak ülésterve 2012-ben.

7. A testületi szerv ülései látogathatóságának rendje
A Képviselő-testületi ülés előkészítése (lásd: A Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/1991. (IX. 19.) önkormányzati rendelet 12 - 17. §)
8. A testületi szerv üléseinek napirendje
A Képviselő-testület és bizottságai üléseinek napirendjei
9. A testületi szerv döntéseinek felsorolása
A Képviselő-testület és bizottságai döntéseinek listája

Önkormányzati rendeletek
Képviselő-testületi és bizottsági határozatok
VII. Közzétételi egység: A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A testületi szerv döntéseinek felsorolása
A Képviselő-testület és bizottságai döntéseinek listája

Önkormányzati rendeletek
Képviselő-testületi és bizottsági határozatok
2. A testületi szerv döntéshozatalának dátuma (év, hó, nap megjelöléssel)
Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testületének ülései és jegyzőkönyvei
3. A testületi szerv szavazásának nyilvános adatai, ha azt jogszabály nem korlátozza
Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testületének ülései és jegyzőkönyvei (a szavazási adatok a döntések előtt találhatóak)
4. Az Infotv. alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok
Lásd: Közadat kereső
5. Az Infotv. alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek tekintetében az egyeztetés állapota
Lásd: Közadat kereső
6. A helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától
Lásd: Közadat kereső
7. Összefoglaló a véleményezők észrevételeiről, és az észrevételek elutasításának indokairól
Lásd: Közadat kereső
VIII. Közzétételi egység: Pályázatok
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indoklásuk
Nincs
IX. Közzétételi egység: Hirdetmények
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények
Hirdetmények és közlemények
X. Közzétételi egység: Közérdekû adatok igénylése
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje
Kattintson ide a cella szerkesztéséhez!
2. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység neve
 
3. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység elérhetősége (postacíme, földrajzi helye, telefonszáma, telefaxszáma, elektronikus levélcíme)
 
4. Az adatvédelmi felelős vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve
 
5. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai
 
6. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek
 
7. Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél
 
XI. Közzétételi egység: Közzétételi listák
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös közzétételi lista
Kattintson ide a cella szerkesztéséhez!
2. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó egyedi közzétételi lista
 

3. Gazdálkodási adatok

3.1. A működés törvényessége, ellenőrzések

I. Közzétételi egység: Vizsgálatok, ellenőrzések listája
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos – nyilvános megállapításokat tartalmazó – vizsgálatok, ellenőrzések felsorolása
Kattintson ide a cella szerkesztéséhez!
II. Közzétételi egység: Az Állami Számvevőszék ellenőrzései
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. Az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános
megállapításai
ÁSZ jelentés 2007

Gyomaendrőd Város Önkormányzat pénzügyi helyzetének ellenőrzéséről készített ÁSZ jelentés 2012 (PDF)
III. Közzétételi egység: Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A szervre vonatkozó egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai
Kattintson ide a cella szerkesztéséhez!
IV. Közzétételi egység: A működés eredményessége, teljesítmény
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv feladatellátásának teljesítményére, kapacitásának jellemzésére, hatékonyságának és teljesítményének mérésére szolgáló mutatók és értékük, időbeli változásuk
Kattintson ide a cella szerkesztéséhez!

3.2. Költségvetések, beszámolók

I. Közzétételi egység: Éves költségvetések
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv éves (elemi) költségvetései
Az Önkormányzat költségvetési rendeletei (szöveges indoklása) 2003-2011

2012. évi elemi költségvetés (PDF)
II. Közzétételi egység: Számviteli beszámolók
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv számviteli törvény szerinti beszámolói
Féléves számviteli beszámoló (2012)
III. Közzétételi egység: A költségvetés végrehajtása
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szervnek a költségvetés végrehajtásáról – a külön jogszabályban meghatározott módon és gyakorisággal – készített beszámolói
Az Önkormányzat zárszámadási rendeletei (szöveges indoklása) 2003-2011

3.3. Költségvetések, beszámolók

I. Közzétételi egység: A foglalkoztatottak
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszáma és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok
Kattintson ide a cella szerkesztéséhez!
2. A vezetők és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése összesített összege
 
3. Az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve
 
II. Közzétételi egység: Támogatások
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások kedvezményezettjeinek neve
Nincs
2. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások célja
Nincs
3. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások összege
Nincs
4. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatási program megvalósítási helye
Nincs
III. Közzétételi egység: Szerződések
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre,
vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a nemzetbiztonsági, illetve honvédelmi érdekkel közvetlenül összefüggő beszerzések adatai, és a minősített adatok kivételével
A szerződés értéke alatt a szerződés tárgyáért kikötött – általános forgalmi adó nélkül számított – ellenszolgáltatást kell érteni, ingyenes ügylet esetén a vagyon piaci vagy könyv szerinti értéke közül a magasabb összeget kell figyelembe venni.
Az időszakonként visszatérő – egy évnél hosszabb időtartamra kötött – szerződéseknél az érték kiszámításakor az ellenszolgáltatás egy évre számított összegét kell alapul venni. Az egy költségvetési évben ugyanazon szerződő féllel kötött azonos tárgyú szerződések értékét egybe kell számítani.
Szerződések
IV. Közzétételi egység: Koncessziók
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)
Nincs
V. Közzétételi egység: Egyéb kifizetések
A) Adat tartalma
B) Adat megnevezése
1. A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó
kifizetések címzettjei
Nincs
VI. Közzétételi egység: Európai Unió által támogatott fejlesztések
A) Adat tartalma
B) Adat megnevezése
1. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések
Szerződések
VII. Közzétételi egység: Közbeszerzés
A) Adat megnevezése
B) Adat tartalma
1. Közbeszerzési információk: éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről
Közbeszerzési információk
Eseménynaptár
Gyomaendrődi értéktár


Felhívás

Sablon javaslattételhez
Kerékpárút építés

Kerékpárút építés
Turisztikai projekt

Tovább a beruházás oldalára
Vízvédelmi rendszerek fejlesztése

Tovább a beruházás oldalára
Esélyegyenlőség és felzárkóztatás elősegítés

Tovább a részletekhez
Egyéb projektek
Önkormányzati ülések
A korábbi ülések előterjesztései itt érhetők el!
Időjárás előrejelzés
Ülések közvetítése

A Képviselő-testületi ülésekről készült videófelvételek elérhetők itt.
Díjak, elismerések
Adóhátralékosok

Az adóhátralékkal rendelkezők adatait megjelenítő
internetes felület a következő linken érhető el: www.gyehivatal.hu/adoslista
Beszámolók, jelentések
Ügyiratforgalmi statisztika
2015. III. negyedév


Ügyiratforgalmi statisztika
2015. II. negyedév


Ügyiratforgalmi statisztika
2015. I. negyedév


Ügyiratforgalmi statisztika
2014. IV. negyedév


Beszámoló az
önkormányzat 2002-
2006 közötti
működéséről (PDF)


Ciklusbeszámoló 2006-2010

Ciklusbeszámoló 2010-2014

Gyomaendrőd Város
Képviselő-testületének
2017. évi ülésprogramja
2. félév


Gyomaendrőd Város
Önkormányzata a
2003. évi XXIV.
"üvegzseb" törvényben
foglaltak alapján a
következő információkat
teszi közzé


Közbeszerzési információk

Az Önkormányzat
költségvetési és zárszámadási
rendeletei (szöveges indoklása)
2003-2009


A 175/2009.(VIII.29.) Korm.rend.
"a köztulajdonban álló
gazdasági társaságok
működésének átláthatóbbá
tételéről" alapján
közzétett adatok
(PDF)

Gyomaendrőd Város
Beiskolázási Szabályzata
és a 2012. évi beiratkozás ütemterve. (PDF)


ÁSZ jelentés 2007

Gyomaendrőd Város Önkormányzat pénzügyi helyzetének ellenőrzéséről készített ÁSZ jelentés 2012 (PDF)

ÁSZ Összegző az utóellenőrzésekről - Az önkormányzatok pénzügyi gazdálkodási helyzetének, szabályszerűségének 2011. évi ellenőrzésében érintett 62 városi önkormányzat utóellenőrzése (2014. december)

ÁSZ Kiegészítő kötet - Az önkormányzatok pénzügyi gazdálkodási helyzetének, szabályszerűségének 2011. évi ellenőrzésében érintett 62 városi önkormányzat utóellenőrzéséről szóló jelentés II. sz. mellékletéhez (2014. december)

A 210/2009 (IX. 29.) Korm. rendelet alapján a kereskedelmi tevékenységek végzéséről vezetett nyilvántartás

Szolgáltatási tevékenység folytatása megtiltásának nyilvántartása

Kereskedelmi szálláshelyek nyilvántartása a 239/2009. (X. 20.) Korm. rendelet alapján
RSS hírolvasó

Ügyfélfogadás

Hétfő: 8-16
Kedd: nincs
Szerda: 8-16
Csütörtök: nincs
Péntek: 8-12
Ebédidő: 12-12:30

Jogvédelem

Szarvasi Városi Ügyészség 66-311-870
Szarvasi Járásbíróság 66-311-344
Megyei Ügyészség 66-528-170
Gyulai Törvényszék
66-562-220
Betegjogi Képviselő 66-441-411
Jogi segítségnyújtó 66-543-360

Segélyhívók

Segélyhívó 112
Mentők 104
Rendőrség 107
Tűzoltóság 105